Nog thuis =) - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Coby - WaarBenJij.nu Nog thuis =) - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Coby - WaarBenJij.nu

Nog thuis =)

Door: Stuitertje

Blijf op de hoogte en volg Coby

12 Juli 2011 | Nederland, Zevenbergen

Zo, een half jaar Argentinië doet wat met je... Ik heb grootste moeite gehad met het weer wennen aan ons stresserige kleine kikkerlandje, en oh.. wat een heimwee heb ik gehad naar het mooie Zuid-Amerika.
Vanaf het moment dat ik terug in Nederland was, wist ik al dat ik zeker en vast terug zou gaan, om de rest van ZA te mogen bewonderen. En ja, na 3 jaar is het dan eindelijk weer tijd voor een schitterende rondreis!!! Drie weken backpacken staat er nu opt programma in het oh zo mooie Peru; het land van herkomst van mijn mooie schoonzus Doris en directe afstammeling van de Inca's.

1,5 jaar geleden zijn we reeds in Buenos Aires terug geweest voor een weekje. Mijn broer en schoonzus zijn toen getrouwd! Maar helaas zat ik toen en nu nog steeds met mijn huidige opleiding (alweer het laatste jaar!!!) waardoor een rondreis van enkele maanden er nog even niet inzat en nog steeds niet zit.. Maar met een bomvol schema gaan we nu drie (hopelijk) schitterende weken tegemoet!!!

Opnieuw zijn de inentingen gehaald, en hotels en bepaalde excursies zijn op voorhand geboekt zodat we daar niet meer op hoeven te letten. En nu; loopschoenen nog goed inlopen, backpack inladen en GAAN!!!!!!!!!!!!!!!!

• 26 Juli 2011 - 20:16

Hee coby, gaaaf! Wat hebben we er zin in hè! We zitten dadelijk vlakbij elkaar maar toch ook weer zo ver weg..toch zullen we een beetje van dezelfde cultuur mogen proeven. Ik ga je volgen!! Heel veel plezier! Liefs xxxx