Nog thuis =) - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Coby - WaarBenJij.nu Nog thuis =) - Reisverslag uit Zevenbergen, Nederland van Coby - WaarBenJij.nu

Nog thuis =)

Door: Stuitertje

Blijf op de hoogte en volg Coby

12 Juli 2011 | Nederland, Zevenbergen

Zo, een half jaar Argentinië doet wat met je... Ik heb grootste moeite gehad met het weer wennen aan ons stresserige kleine kikkerlandje, en oh.. wat een heimwee heb ik gehad naar het mooie Zuid-Amerika.
Vanaf het moment dat ik terug in Nederland was, wist ik al dat ik zeker en vast terug zou gaan, om de rest van ZA te mogen bewonderen. En ja, na 3 jaar is het dan eindelijk weer tijd voor een schitterende rondreis!!! Drie weken backpacken staat er nu opt programma in het oh zo mooie Peru; het land van herkomst van mijn mooie schoonzus Doris en directe afstammeling van de Inca's.

1,5 jaar geleden zijn we reeds in Buenos Aires terug geweest voor een weekje. Mijn broer en schoonzus zijn toen getrouwd! Maar helaas zat ik toen en nu nog steeds met mijn huidige opleiding (alweer het laatste jaar!!!) waardoor een rondreis van enkele maanden er nog even niet inzat en nog steeds niet zit.. Maar met een bomvol schema gaan we nu drie (hopelijk) schitterende weken tegemoet!!!

Opnieuw zijn de inentingen gehaald, en hotels en bepaalde excursies zijn op voorhand geboekt zodat we daar niet meer op hoeven te letten. En nu; loopschoenen nog goed inlopen, backpack inladen en GAAN!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 26 Juli 2011 - 20:16

    :

    Hee coby, gaaaf! Wat hebben we er zin in hè! We zitten dadelijk vlakbij elkaar maar toch ook weer zo ver weg..toch zullen we een beetje van dezelfde cultuur mogen proeven. Ik ga je volgen!! Heel veel plezier! Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Coby

Na in 2008 een half jaar in Buenos Aires te hebben gewoond (mijn allereerste reis op waarbenjij.nu), en daar mensen van over de hele wereld te hebben leren kennen, was het reisvirus in m'n bloed wakker geworden en wilde ik het liefst niets anders meer! Samen met mijn lief heb ik daarna nog diverse mooie reizen samen gemaakt en nu proberen we er op uit te trekken met ons kleine gezinnetje, samen met onze twee kanjers. Hou het dagboek in de gaten en je kunt ons (bijna) op de voet volgen!

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 301565

Voorgaande reizen:

27 April 2024 - 04 Mei 2024

Er was eens....

14 Augustus 2021 - 02 September 2021

Het land der Vikingen en LEGO

07 Juni 2019 - 25 Juni 2019

Freeeeeeeeeedom!

23 September 2015 - 09 Oktober 2015

After marriage Slovenia!

30 Januari 2014 - 07 Februari 2014

Xploring the North

09 Februari 2013 - 10 Maart 2013

Thailand, Laos & Cambodja!!

05 Augustus 2011 - 30 Augustus 2011

3 Weken Backpacken Peru! Plus weekje Buenos Aires!

11 Februari 2008 - 12 Augustus 2008

6 maanden Argentinië

Landen bezocht: