Niets doen en laatste x bios! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Coby - WaarBenJij.nu Niets doen en laatste x bios! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Coby - WaarBenJij.nu

Niets doen en laatste x bios!

Door: Stuitertje

Blijf op de hoogte en volg Coby

18 Juli 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Che boludos!

Donderdag. Nog ffies een vrije dag! Dit was dus onze vrij gekregen dag na het uitermate lange werken vorige week :D We hebben dus eerst redelijk uitgeslapen (tot 1Ouur), toen Downtown ontbijt gegeven en de weg uitgelegd naar Beccar vanaf ons huissie. Downtown moest namelijk wel werken, maar mocht later beginnen.

Ik heb die dag verder heel lui ingedeeld. Op bedje doorgebracht en eens mijn bloggies bijgewerkt. Nou het resultaat is gister ter beschikking gekomen. ;)

Tegen half 7 richting Palermo vertrokken, naar de kapper met Linda en Downtown! Linda mocht eerst en ze hadden gezegd: een uurtje.. juist ja.. het duurde maar en duurde maar.. Ik had echter niet zoveel tijd en heb mijn afspraak maar naar morgen verzet.
Toen om 9uur richting San Telmo vertrokken en daar vervolgens met Michael in een klein simpel cafeetje een ONWIJS lekkere sandwich op. Jees wat was die lekker. :D

En ten slotte tegen half 11 naar Puerto Madero gelopen, om de nieuwe Batman film te zien!!!! Het zat helemaal vol, maar dat was te verwachten. Wat een briljante film!!!

Hij duurde jammer genoeg wel 2,5uur waardoor het tegen 2uur was toen we naar huis gingen. Daardoor niet nog ff een laatste biertje ni Gibraltar kunnen doen. Dat was nog wel het plan geweest. Zeker om onze vaste Gibraltar/bios avonden af te ronden. Maar we gaan er zaterdag nog wel ff wat op drinken hebben we besloten :D ;)

Ik gaat het wel missen hoor!! Was altijd leuk en rlxd die avondjes!! :)

Chauuu!

• 18 Juli 2008 - 13:45

Yvonne:

Ja kunnen we nog niet je nieuwe haren zien!!!:| Hup hup naar de kapper jij;) Succes vandaag er mee!!(L)

• 22 Juli 2008 - 20:40

Jolanda:

Je haartjes zien er top uit meis hahah. Je bent gewoon uber sexy nu hahahah.