Laatste dagje - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Coby - WaarBenJij.nu Laatste dagje - Reisverslag uit Bardolino, Italië van Coby - WaarBenJij.nu

Laatste dagje

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Coby

09 Oktober 2015 | Italië, Bardolino

Dag lieve volgers,

de laatste dag van onze kampeerrondreis was heerlijk rustig; we hebben heerlijk rustig aan gedaan, omdat we de dag erna weer een hele dag in de auto moesten zitten en we lekker uitgerust wilden zijn. Donderdag dus niet echt iets ondernomen maar vooral uitgerust op de camping, de laatste reisverhalen (sinds de laptopcrash) geschreven en zo jullie weer up to date gebracht. Tussendoor wat gekaart en onze inmiddels trouwe fanclub van eendjes eten gegeven. Na de lunch zijn we nog even het mooie Bardolino ingewandeld. Dit keer helemaal langs het water en zo kwamen we eigenlijk via een heel andere kant het stadje in en bleek het vele malen groter dan we in eerste instantie hadden gedacht. We namen een ijsje voor de terugweg en besloten vanavond toch nog maar een laatste keer uit eten te gaan. Het was vanmiddag weer lekker warm geworden en ook al wilden we eigenlijk vanavond op de camping een laatste keer zelf koken, de aanblik van het super knusse centrum van het stadje deed ons overhalen toch nog even luxe te doen. En zo geschiedde het en was het wederom genieten van het lekkere eten (helaas nog altijd niet van de zo vriendelijke gastvrijheid.. maar daar hebben we ons inmiddels wel bij neergelegd).

Vrijdag weer op tijd opgestaan, alles opgeruimd en ingeladen om vervolgens weer op naar huis te gaan. Het was nog een hele zoektocht naar de oprit van de snelweg (die we jammer genoeg echt pas heel laat vonden) en jammer genoeg was het in Duitsland bizar druk en kwamen we uiteindelijk door maar liefst 3 uur file in Zuid-Duitsland pas om middernacht weer thuis... Maar alle frustratie en vermoeidheid viel in één klap van de schouders bij het zien van onze twee lieve tijgers die ons (enigszins slaperig) gelijk kwamen verwelkomen!! <3

Een (rond)reis is altijd fantastisch, maar het is toch ook altijd heerlijk om weer thuis te komen <3 ^_^

Coby

Na in 2008 een half jaar in Buenos Aires te hebben gewoond (mijn allereerste reis op waarbenjij.nu), en daar mensen van over de hele wereld te hebben leren kennen, was het reisvirus in m'n bloed wakker geworden en wilde ik het liefst niets anders meer! Samen met mijn lief heb ik daarna nog diverse mooie reizen samen gemaakt en nu proberen we er op uit te trekken met ons kleine gezinnetje, samen met onze zoon Noah. Hou het dagboek in de gaten en je kunt ons (bijna) op de voet volgen!

Actief sinds 28 Jan. 2008